Mandi: Szeptember

A szeptemberi témánk az önértékelés...

Sokat gondolkoztam, melyik könyvről írhatnám az Önértékelést, és a hónap végén azért csak előjött, hogy melyik az a könyv, ami a legjobb erre a témára...

Egyszerűen jobb példa nem is kell, hogy mennyire irritáló lehet egy karakter, ha önértékelési problémákkal küzd. Egy önző, nagypofájú kislány, aki mindenkinél többre tartja magát... Egyszerűen irritáló Nikki, aki túlbecsüli magát, mindenki más meg bekaphatja a kislábujját. Az ősellensége zömében eddig nem sokat tett ellene, mégis mindig túldrámázza a dolgokat. 

Nikki egyszerűen nagyon kislány, aki szerint mindenki, aki egy vérből való vele, az nagyon gáz, meg ciki, úgyhogy nem mutatkozik velük. A barátai nem értem, hogy miért a barátai, mert mindig ők húzzák ki őt a trutyiból, de őt még nem láttunk önzetlen formában... 

Tudjátok mit? Nem is akarok ennél többet fecsegni erről a könyvről... Ennél rosszabb főhőst, mint ez a Nikki, keveset látni...

Úgyhogy ha önértékelés, akkor Nikki... Nikki, aki azt hiszi, hogy találta fel a spanyolviaszt... nincs mit hozzáfűzni...

Newest
Previous
Next Post »

1 megjegyzés:

Click here for megjegyzés
Unknown
admin
2018. március 16. 10:14 ×

Nekem meg van az első három kötet. Nekem sem tetszett. Sokan mondják, hogy Egy ropi naplója másolat. Amíg nem olvastam nem akartam elhinni. De lehet, hogy egy kicsit igazuk van.

Congrats bro Unknown you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar