Mandi: Április bolondjai

Őszintén szólva az áprilisi téma olyan volt, amelyhez nehezen tudtam elképzelni, melyik olvasmányomat fogom hozzákötni a hónapból.

Aztán elkezdtem ezt a könyvet, és végülis rájöttem, mi illeszkedhetne a hónap témájához, ami nem más, mint:

"Szeszélyes bolondságok"

Elvégre kik lehetnek szeszélyesen bolondabbak a nőknél? Mielőtt bárki megkövezne a kijelentésért, azért még pár sor erejéig kedves Olvasó, maradj velem.

Szóval, Benina megalkotott egy nőt, aki szeszélyes és bolond, ezért is gondoltam rá, hogy legyen ő, egy személyben a szeszélyes bolondság témám "főszereplője".

Flavia egy bajor lány, róla szól ez a kötet. Elrabolják a barbár magyarok, akik között élve felfedezi, hogy talán nem is annyira barbár banda, mint hitte. Eleinte a lány meg akar szökni, aztán újra mérlegeli a helyzetet. A lány szeszélyes, kiszámíthatatlan, majd a végén egyenesen bolondulni kezd az egyik "barbár magyar"-ért.

A férfi nemigazán tud kiigazodni a lányon. Mikor Flavia már beleszeret, akkor sem tudja kiszámítani, hogy a lány ezt csak úgy játsza, hogy aztán megszökhessen tőle, avagy sem. De egy hölgy szeszélyének ő sem bír ellenállni, úgyhogy a férfi (akit egyébként Davalnak hívnak) a kötet végén megadja magát, és engedve a női szeszélynek és bolondságnak olyan lépésre szánja el magát, amire egyik családtagja sem tudta volna rávenni...

Úgyhogy szerintem a szeszélyes bolondsághoz a hölgyek értenek a legjobban ;)


Previous
Next Post »